maanantai 28. helmikuuta 2011

Ounou!

Oon aina ollut sellanen, etten oikein perusta mistään muodissa olevasta asiasta. Facebookissa olin ennen ystäviäni, koska eräs ystävä Englannista kutsui minut sinne, ennen kuin ilmiö oli kunnolla Suomeen rantautunut. Sitten kun siellä oli yhtäkkiä "kaikki", siitä tuli mun mielestä tyhmää.. Vaikka se se idea kai onkin, että siellä on tuttuja. En siis todellakaan kiellä siellä edelleenkin olevani ja käyväni päivittäin, mutta pidän aika matalaa profiilia eli olen FBI (FaceBookInvestigator), joo ihan itse keksin *silmien pyöräytys*, eli kyylä. :)

Noh, toinen asia on nämä Nomination-korut. Olen tähän asti pystynyt niitä välttelemään. Nyt sain sellaisen lahjaksi. Eikä siinä korussa sinänsä mitään vikaa ole, mutta kun kaikilla on sellainen. Käteeni sen nyt kuitenkin laitoin (hienohan se on) ja aion sitä ylpeänä kantaa. Ainakin kunnes menee hermot siihen, että ihokarvat jää sinne palasten väliin. Ja ei, en ole mitenkään erityisen karvainen, jos sitä nyt aloit pohtia.

Tästä päästään asiaan, eli nämä perhanan blogit! Huomaan nyt selailevani kaikenlaisia blogeja kasvavan innostuksen vallassa (vaikken sitä haluakkaan myöntää) ja se harmittaa. Blogithan on taas yksi "must" juttu tänä päivänä. MUTTA jos teen sen salaa ja kirjoitan omaanikin salaa, niin silloinhan se on sallittua, onhan?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti