sunnuntai 10. maaliskuuta 2013

Viisinkertainen Onni

Melkein vuosi on vierähtänyt siitä kun viimeksi olen tänne kirjoitellut. Kokonaan en ole blogiani unohtanut, mutta ajatukset ovat olleet aivan jossain muualla. Vuoden aikana on tapahtunut paljon. Muutaman kerran tätä ennen olen jo käynyt verryttelemässä kymmensormijärjestelmää, mutta mitään julkaisemisen arvoista ei ole syntynyt.

Nyt on pakko. Tai pakko ja pakko, mutta olen jo pari vuotta kuulunut Buzzadoriin. Jaa, että mikä se on? Se on sellainen "systeemi" johon rekisteröidytään ja kerrotaan omista kiinnostuksen kohteista ja sitten saa tuotteita testattavaksi ja myös muille jaettavaksi. Testauksen eli buzzaamisen jälkeen raportoidaan omista ja muiden testaajien kokemuksista totuuden mukaisesti kunkin tuotteen kohdalla. Nyt kohdalleni osui kampanja, joka toimii hieman eri tavalla - eli tässä hyödynnetään blogia. Sain tuotetta testattavaksi ja minun pitää raportoida kokemuksista blogini kautta. Ja oikeastaan, minun lisäkseni tuotetta testaa tuo meidän minimiehemme, joka suurelta osin on syypäänä kirjoitustaukoonkin. Testattava tuote kun on seuraavanlainen..


Eli aloitellaan tällä ja katsotaan syntyykö jotain muutakin tekstiä tulevaisuudessa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti