torstai 3. maaliskuuta 2011

Muistihäiriöitä


Noni, meinasi eilisen vuodenaikapohdinnan pohja pudota, kun unen rajamailla tajusin, että puhutaanhan sitä nyt hyvänen aika kevättalvesta. Mutta niitä muita yhdistelmiä ei niinkään kai käytetä, että joku omaperäisyys säilyi munkin ajatelmassani. Ja olinkin sitäpaitsi enemmän sen kevättulee-vuodenajan kannalla ;).

Toinen asia, jolta myös meinasi pudota pohja, oli se suunnaton ylpeys, jota tunsin tuon blogin otsikon takana olevasta kuvasta. En ole mikään kuvaaja, mutta tuo kuva on kyllä hieno ja olen sen itse ottanut. Tätä jollekin selittäessäni tajusin, että muokatessani kuvaa sivulle sopivaksi, mitäs muuta siitä poistinkaan kuin itseni.. Eli en se ollutkaan minä, joka sen nappasi. Hitto!

Ja koska paino on sanalla meinasi, pakko nyt laittaa tähän pari sellaista kuvaa, jotka olen omin pikku kätösin ottanut. Ja nekin on hienoja mun mielestä!




2 kommenttia:

  1. Hienoja kuvia, varsinkin laiturikuva. Voin kuvitella itseni siihen rannalle katselemaan aavaa. Niin tein nuorena tyttönä yhdellä kalliolla istuessani... Tämä sopii kyllä toiseenkin kuvaan:) Varmaan vielä paremmin;)

    VastaaPoista
  2. Mun ottama kuva... HIH!

    VastaaPoista